Acords de comunicació

Un aspecte a tenir en compte en tot treball en grup, realitzat en un entorn virtual, és la comunicació entre els membres integrants. A diferència d’un acte comunicatiu presencial, les preses de decisions poden allargar-se més del necessari, és aleshores quan l’establiment d’uns acords inicials, pel que fa al rol comunicatiu, permetran agilitzar les tasques com a conseqüència de la reducció de temps en aquest àmbit. Per tant, considerem els següents acords:

–          Connexió diària per tal de fer el seguiment.

–          Possibilitat d’establir o concretar un dia i hora per tal que es pugui agilitzar preses de decisions. Es recorrerà a aquest acord en ocasions estrictament necessàries ja que la sincronia no és un element rellevant el treball virtual.

–          No obligatòria la connexió el cap de setmana, excepte per petició expressa d’algun membre del grup, del coordinador, del consultor o bé per coincidència amb la data d’entrega.

–          En cas que algun membre del grup no es pugui connectar, per un període més llarg de dos o tres dies, ho haurà de comunicar a la resta d’integrants del grup, i en cas d’haver de prendre alguna decisió ho farà la resta del grup i d’aquesta manera agilitzar la feina.

QUITXALLA

Anuncios

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión /  Cambiar )

Google photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google. Cerrar sesión /  Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión /  Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión /  Cambiar )

Conectando a %s